Valvaka


bild lånad av svt

Jag ska vara tråkig i ännu ett inlägg och skriva om politik MEN till mitt försvar så är det ju faktiskt valvaka idag och då får man ha lite förståelse ;)
Det är iaf TAJT mellan M och S.. Riktigt svårt att avgöra vilka som kommer att vinna... Men hoppas ju självklart på att alliansen tar det även denna gången.. Men det är nära.. S sniffar dom i baken hela tiden. Inte bra det här. Jag vill då inte leva i ett bidrags sverige iaf. Men det är ju bara jag det.. Vi får helt enkelt se hur det slutar om några timmar. Sen blir det till att sova i några timmar och sen upp och åka till jobbet tidigt tidigt imorgon bitti och börja ta emot dom första rösterna att räkna.. Sen blir det inte mer politiks snack i denna bloggen iaf ;)

Nä nu ska jag kolla vidare här, göra mig iordning inför natten och sen sova!
Natti Natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0