Arg som ett bi.....!

Ursäktar mitt språk redan nu!


Pratade precis med en jävla surfitta på försäkringskassan! Faan vad dom kan göra en lack alltså.. gaah! Med den inställningen som hon hade och det tonfallet så kan hon inte ha mycket vänner. Idiot!
Ni kanske kommer ihåg att jag skrev om min sena utbetalning för nån dag sen.. Att jag inte kommer att få pengarna förän om 2 veckor (!!!) Pratade DÅ med en rätt skön och snäll tjej som var lite mer förstående.
Hon sa att jag skulle ringa några dagar senare när ärendet hade kommit in så kunde man kanske skynda på handligarna lite genom att få prata med en handläggare så att det INTE dröjer 2 fucking jävla veckor innan jag får mina pengar.. !
Sagt och gjort men enligt surkärringen jag pratade med nu så gick INTE det. Det är 14 dagars handling sen utbetalning. Inget mer med det! jag bara vaaa? men det är ju arbetsförmedlingen som gjort FEL! ja men nu är det så! Jag frågade då om jag kunde få prata med en handläggare istället eftersom det är dom som tar beslutet inte nån jävla idiot i kundtjänsten. Men NÄ det fick jag itne! Reglerna funkar så. Men hon skulle skriva en notis om förseningen sa hon.. YEAH RIGHT ! ÅÅÅH faan vad arg man blir!
PLUS att jag fick sjukskriva mig idag med :( inget som är bra just nu känner jag. NU får jag gnälla lite...... SUCK

XOXO/ från en gnällig bea.

Kommentarer
Postat av: Sasha

Hatar när man pratar i telefon och den i andra änden är en riktig surfitta

2011-04-28 @ 12:25:19 // URL: http://sashas.se
Postat av: MYMiC

men omggg hade dött seriöst >_<

sånt där förstör typ ens dag -.-"

2011-04-28 @ 12:25:42 // URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0