Blogg hot?

Känner att jag bloggar lite under hot idag måste jag säga ;)
Fick detta fina inlägget på min facebook-sida igår utav min kära vän Sandra Dee hehe


Men jag håller med. Jag har varit väldigt kass på att uppdatera ordentligt det senaste. Inte för att jag inte vill, utan för att jag verkligen inte har hunnit.. Kan inte förstå att man har så mycket saker att göra hela tiden. Och den lilla lediga stunden jag får över vill jag ju spendera ihop med min kära sambo och inte slösa bort framför datorn.. Men det känns som att det börjar bli lite ordning och reda här nu. Så snart kommer man nog att vara tillbaka till det normala :) Gott det!

Igår städade jag hela huset från topp till tå. Dammsög, moppade och dammade så det skulle bli skinande rent. Hann även tvätta några maskiner med tvätt så nu doftar det gott i hela huset :) Kände mig riktigt huslig igår ska ni veta ;) hih! Samtidigt så fixade min händiga karl upp spottarna i sovrummet och det blev riktigt jäkla fräsht måste jag säga! ojojoj! me Likie!
JAG LOVAR att jag ska få tummen ur och fixa upp lite före och efter bilder här på bloggen snart så ni också får ta del på våran renovering :)

Nä nu ska jag ta och titta på ett av mina inspelade Desperate Housewife avsnitt och fortsätta dricka mitt kaffe :)

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Jag har inte hotat. Jag har bara upplyst dig om att sidan faktiskt finns kvar eftersom man nstan hade kunnat tro att du hade glömt den ;)

2011-04-02 @ 21:41:41 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0