♥ Friends


Oh längtar så tills klockan blire liiiite mer :) Då kommer jag nämligen att få besök utav dessa 2 skönheter! :) ~Kramkalas~
Har inte träffat Fredrica på jag vet inte hur länge. För länge! Har inte träffat några av mina andra vänner i VBG förutom Sandra & Anja på sjukt länge! Får bli ändring på det! :) Saknar dom alla så jäkla mycket ♥

Men innan dom kommer hit så ska jag hinna in till Stenungsund och göra några ärenden, ringa några telefonsamtal och fixa och dona så kanske borde sätta lite fart nu....? hmm Jo det borde jag :S haha!
Sitter fortfarande i morgonrocken nämligen ;) Men det FÅR man när man är ledig så det så! Hehe.


Sen tänkte jag vinna en miljon också.. wish me Luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0