Jag veeeet! Jag har inte hunnit blogga på ...

img_9149 (MMS)

Jag veeeet! Jag har inte hunnit blogga på ett tag.  Eller ja hela helgen rättare sagt ;) men jag har haft fullt upp precis hela tiden. Igår var vi iaf ute i Göteborg. Hade lite after work med brudarna Och lite avskedsparty för Ellen. Hon ska börja jobba på ett annat ställe imorgon. Kommer sakna henne så mycket! Men vi hade sjukt roligt. Har ont i käkarna idag efter allt skratt :) vi hamnade till slut på Hard rock café och drack några öl. Våra bordsgrannar avbröt oss till o med och sa att det såg ut som att vi hade himla trevligt iaf ;) hehe glad att jag har mina tjejer! Men idag är man kanske inte lika fräck :S är på väg till jobbet nu med en bankande huvudvärk. Men den går väl över snart förhoppningsvis! Ska jobba sista dagen med Ellen idag sen vill jag bara hem och mysa ner mig i soffan! Redan trött ju..... =|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0