Jag vill ha blommig falukorv till luuunch ...

img_2927 (MMS)

Jag vill ha blommig falukorv till luuunch mamma! Nått annat vill jag inte haaa! Trallalalaaa :) sjunger en liten trudelutt för er ;) Är iaf äntligen påväg hem ifrån jobbet. Lite lätt trött är jag faktiskt. Inte OK! Ska ställa mig och laga middag när jag kommer hem och gissa vad det blir ;) falukorv så klart! Dock inte blommig :( med potatis och senapssås till. Kan man ens ha senapssås till? Hmm aja. Det löser sig sa kärringa och sket i vasken. Sen ska jag nog pyssla med lite andra husliga sysslor som den hemmafru (som jobbar) jag är :) Seeeen ska jag sätta mig i soffan och gotta ner mig framför kvällens BB :) hoppas ni får en mysig kväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

FITTMAFFIAN!

2011-04-06 @ 20:50:51 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0