Lyxfällan


Har hört att den där bloggerskan (tror jag att hon är) Rosanna ska vara med i lyxfällan ikväll... Som jag fattat det som så verkar alla tycka att det är roligt?? Förstår inte vad det är så roligt med det.. Det är väl mer Pinsamt då isåfall att man inte kan hålla koll på sin egna ekonomi när man är över 20(eller hur gammal är hon?) och lever ett liv som man egentligen inte har råd med.... Och det borde man väl inte skratta åt.. Inte så snälla vänner hon har isåfall.. Men det är skönt att det inte är min huvudvärk ;)
Jag tänkte iallafall kolla på det och se lite mer vem det är och så och speciellt HUR hon lever.. kan bli spännande...

Ska ni kolla på det?

Kommentarer
Postat av: MYMiC

åh, tack vad du är söt <3

kramar!

2011-04-29 @ 13:23:24 // URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0