Målar-tjej

Jag ska måla hela världen lilla mamma, full av solsken varje dag..

idag är det målarkläderna som åker på igen. Ska ta och måla lite här inne i huset sen ska jag bege mig ut i gäststugan och måla väggarna där så det blir fint och användbart snart :)
För nu börjar huset bli klart , eller a- dom två rummen vi pysslat med iaf. Vardagsrummet och sovrummet. Igår åkte gardinerna upp och lite annat småfix som gjorde det hela faktiskt. Åh jag blir så nöjd. Älskar vårat hus! :)

Nästa projekt som står på schemat är den långa hallen och "lilla rummet" som vi kallar det. Den blivande walk-in-closeten ;) Åh det kommer bli så jäkla bra ! Längtar så tills allt är klart så vi kan ha våran inflyttningsfest/öppet hus dag när våra nära och kära, vänner och arbetskollegor får komma och kolla.
Kommer att bli kalasbra!

Men nu ska jag ta o slänga i mig lite frukost så jag kan börja måla någongång ;)

Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2011-04-04 @ 11:37:35 // URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0