Otur?

***
Idag måste det banne mig vara min otursdag.. Eller otursvecka kanske? Hmm.. Då kommer jag inte vara glad denna veckan isåfall!
Det började ju med arbetsförmedlingen & försäkringskassan i morse och nu bilhelvetet! Jag hade tänkt att åka till VBG imorgon och träffa lite vänner, fika lite och bara umgås! Men icke...! Jag får sitta strandad här hemma som en jävla idiot, allt tack vare min älsklade bil!! *morr* Den slutade ju som sagt var fungera i lördags. Eller fungerar gör den ju men låsningen krånglar APA! Så nu kan jag varken stänga förardörren eller låsa bilen.. Lyckat? Njaa! Först kunde jag ju inte åka någonstans pga att jag inte kan låsa bilhelvetet och måste ha en ruta nere hela tiden, för biljäveln låser sig ju själv annars.. Och nu har vi tagit ut hela låsanordningen så dörren går inte ens att stänga.. FAAN" så jävla typiskt.. Och ingen kan hjälpa oss förän imorgon bitti... + att det säkert kommer att kosta RÖV att laga.. Faan vad deppig jag är över detta nu! Kommer laga låset och allt det där nu så det fungerar igen sen kommer jag lägga ut den till försäljning! Jag orkar inte mer nu, Jag vill ha en bil med två låsanordningar iaf. Så jag slipper bli strandad igen!

JUST NU: känner jag bara en inre jävla stress över mycket.. Att jag inte kommer till vbg imorgon och att jag måste ha den färdig tills på onsdag då jag ska jobba igen.. hur ska jag ta mig till jobbet UTAN bil??? Faan!
***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0