Shopping

Åh vad jag vill ha mina grejer nu. Beställde lite smått och gott för ett tag sen men det kommer nog inte komma förän i slutet av maj :( för det är då klänningen finns tydligen. Blä! Hatar att vänta på något så länge.. hehe! Ja ja bara den kommer innan juni så är jag glad :D

Nu ska jag bara på jakt efter ett par snygga shoes till också. Jag funderar på en snygg kilklack till med öppen tå kanske. Lite sommarkänsla sådär ;) Men jag har ett par snygga kilklackar som aldrig är använda ens som kanske skulle passa.. Får se när klänningen kommer helt enkelt :)
Men jag ska iaf ha ögonen öppna. Annars vet jag att Tommy Hilfiger har ett par riktigt snygga klackar som hade passat så sjukt bra till den klänningen så får se om det kanske blir dom eller inte ;) Heheh! Hoppas kan man ju alltid göra iaf ;)

Kommentarer
Postat av: Enander - Med Kärlek till Folkrace

Nu har DU chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar!! Klicka bara på länken och följ reglerna :)



http://enaander.blogg.se/2011/april/vill-du-ha-bloggsvar.html#comment

2011-04-28 @ 16:19:44 // URL: http://enaander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0