Sick Girl


Nu har mina goingar åkt hem. Jag har hunnit duscha och göra mig iordning inför natten. Så nu har jag gottat ner mig i soffan med filtar och myskläder. Mår inget bra alls. Har feber och har ont, är snuvig och blä. Mår allmänt piss.. :( Hoppas att det är bättre tills imorgon när jag ska jobba. Åh vad jag hatar att jobba när man inte mår bra :( Det är piss.. men det känns sådär onödigt att sjukanmäla sig pga att man är förkylnings-sjuk. Ingen riktig sjukdom om man frågar mig men ändå är det pissejobbigt.. nåja får se hur jag mår imorgon.. Beror ju på hur myket man klarar av som person också.. vissa orkar ju mer än andra helt enkelt..

Nu ska jag vänta in älsklingen så vi kan äta kvällsmat och så han får ta hand om mig nu när jag inte är bra :)
Min goa älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0