Utemöbler


Sitter just nu och kollar runt lite efter nya utemöbler som vi kan pimpa våran altan med ;) Både jag och älsklingen är överrens om vad vi vill ha för stil på möblerna iaf så det känns ju skönt ! Då slipper jag övertala han hihi ;)
Har hittat exakt vad jag/vi vill ha :D Men vilka jävla priser. helst seriöst.. För lite utemöbler... ojojoj..
Men ska det vara fint så ska det ;)

GE MIG!
Och denna solsäng då, hur S K Ö N ser inte den ut! OMG Hade dött om jag hade en sån. Så underbar ju :D Då hade jag legat ute och solat hela tiden dag som natt hahah!

Jag längtar verkligen som bare den nu tills vi får börja dra igång med altanen på baksidan där jaccuzin kommer att stå ;) Allt är redan planerat och klart. Vart vi ska ha bubbelkaret, duschen, vart möblerna ska stå, hur stort det ska va och ja ALLT :) Men det kommer nog inte att bli förän nästa sommar! Men den som väntar på något gott sägs det ju! Vi har ju iaf altanen på framsidan som fungerar fin fint än så länge :) Önsar bara att vi hade haft en solbädd just nu så man kunde lapat i sig solen på ett litet bekvämare sätt. haha! har dock inte fått lapa någon sol alls idag .. jävla sjukhet.. hatar o vara sjuk... Well well..
Nu ska jag se till o fixa lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0