LAUNDRY SERVICE?

woop woop
God Morgon mina solstrålar!
Idag är min enda lediga dag denna veckan och ändå var jag tvungen att gå upp tidigt för att fixa lite ärenden nere i Stenungsund. Så typiskt att man måste upp tidigt när man är ledig.. Suktar så efter en sovmorgon nu men det kommer väl snart.. I hope!

Trots att jag är ledig så har jag massor att göra. Ska tvätta (har iofs redan börjat ^^), städa hade jag tänkt, plocka lite, duscha (kanske bada istället..?), fixa bilen, handla, laga mat, måste säkert städa igen senare idag...
Det finns egentligen 1 miljon saker att göra men jag är så jäkla trött... Förstår inte vart det kommer ifrån. Är helt slut varje dag. Ingen ork kvar i kroppen alls.. Suck !
Nu har jag iaf tryckt i mig lite frukost så vi får väl se när jag ska göra ett ryck här.. Kanske tar mig en lite tupplur innan jag börjar så jag får tillbaka min efterlängtade energi... Slänga på en film. ja det gör jag! Bra avkoppling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0