Utlandsresa...


Jag är så himla sugen på att åka utomlands nu så jag spricker snart!! Jag hoppas verkligen att våren slår ut på riktigt snart och att sommaren väntar runt hörnet. Då kanske man blir lite stillad av sol-behovet..

Men tanken på att börja spara lite pengar och åka utomlands i höst låter väldigt lockande.. Men då är frågan -
Vart ska man åka?
* Grekland
* Tunisien
* Spanien
* Turkiet
* Italien
?

Känns som att jag har varit i de flesta länder i Europa så hade ju vart trevligt att åka utanför gränserna någon gång. Men som sagt det får nog bli någon annan gång.. Denna resa får nog bli i Europa den med.. Men ska man då besöka ett land man vart i tidigare eller försöka hitta något nytt... hmm vilka i-lands problem jag har eller hur ;) haha! illa!

Någon som vart på Cypern förresten? Är det något att ha eller? Ska fråga min mor, hon har ju vart där typ 10 gånger haha! Galning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0