Wiho! Idag har jag fått lön gott folk! :) ...

img_7178 (MMS)

Wiho! Idag har jag fått lön gott folk! :) så underbart!! Lönen är här för att brännas ;) och naturligtvis spara lite inför en sak som ska göras i höst ;););) wiho! Men just nu kände jag för att shoppa lite så jag drog ut  på lunchen förut och spendera lite pengar iaf hihi! Men bara lite...! Spenderbrallorna får jag dra på en annan gång. Skulle egentligen äntligen fått köpt mina skor som jag trånat efter ett bra tag nu men självklart så fanns inte min storlek kvar! Åh vad typiskt!! Vill ju ha dom NU! Och det är inte direkt en sko dom har på rullande beställning heller •morr• men kanske ska gå dit någon annan dag och prova en annan storlek iaf.. :( nåja. Får se hur jag gör. Den dagen den sorgen eller hur är det man brukar säga..? Nu är jag iaf äntligen påväg hem. Så himla trött, och när jag kommer hem så återstår ytterligare arbete..... Mat och tvätt står på schemat idag -Puh- sen kommer jag nog däcka i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0