16/12

Åh jag har haft en sån sjukt underbar dag så ni anar inte :)
Klockan ringde tidigt så jag och älsk låg och drog oss en stund innan vi väl klev upp! Mysigt värre. Lite frukost på det sen bar det av in mot Gbg!
Julshopping stod på schemat! Så nu TACK vare min underbara sambo så är nästan alla mina julklappar äntligen inhandlade! Så skönt! Slipper känna den inre stressen nu. Blev lite fika, mer shopping, strosa runt, besöka radiohjälpen, gå hand i hand längs avenyn, middag på bryggeriet och sen avslutade vi kvällen i Gbg med en bio!! Happy Feet 2 fick det bli. 3D med engelskt tal! Riktigt söt film faktiskt. Har inte ens sett ettan men tvåan var allt bra söt :)

Så nu är vi snart hemma igen och ska slå in alla nyinköpta klappar och sen klä
Klart våran älskade gran...

Fortsättning följer... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0