Brr!

Idag är det kallt! Det känns här inne i huset också! Brr! Jag vill ha värme :(
Ska bli så skönt när pannan och allting är på plats där nere i källaren så vi kan börja elda på riktigt! Då blir det varmt och skönt ska ni vet :) men innan dess lär jag väl frysa ihjäl!

Ska strax åka in till Std och hoppa på bussen som förhoppningsvis ska ta mig till jobbet. Man vet ju aldrig med den här halkan. Hmmfs!
Har jag sagt att jag hatar vintern?
Ser då inte fram emot att gå ut till en helt igenfrostad biljävel och halka mig hela vägen till Std och sitta på nålar!

Och ni som gillar vintern? Hur faan tänker ni?

Nåja! Idag SKA jag (eller vi) göra vårat pepparkakshus! Got damn it! Känns bara som att det blir förskjutet hela tiden.
Och dagen till ära så kör jag på knästrumpor! Man måste ju värma sig på nått sätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0