Dagen efter

Oj oj oj! Idag är man inte alls lika fräck och sprallig som man var igår :/ hur kan det komma sig ;)

Var riktigt roligt igår faktiskt!
Började på hotell Avalon med lite fördrinkar, sen gick vi vidare mot Swedish Taste där vi hade bord till halv 8. Måste verkligen rekommendera maten där! Shiit vad god den var. Den där renen som jag åt var ju gudomlig! Bara smälte i munnen på mig!
Efter en 3-rätters middag och X antal vinflaskor + en tomtegrogg (som består av 50 gin 50 julmust) till årets nykomling så var det dags att röra sig!
Taxin tog oss längs avenyn och hela vägen till Lounge(s) !
Där tog spriten vid. Shottar, drinkar, dans och skratt!
Hur trevligt ställe som helst! Roligt var det även att hela Frölunda indians laget var där och festade. Så vi hade några vid vårt bord som vi parta och shotta med! :) trevliga killar det där även om dom förlorade igår hhe! Tur att jag inte nämnde att jag är Djurgårdare ;) hehe!

Summan av kardemumman var iaf BRA! En kanonkväll som resulterar i stark huvudvärk och soffhäng idag ;)
Men det är det värt!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0