Galet trött

Äntligen är jag på väg hem! Bara 3 dagar i reahelvetet kvar.. Skojar inte! Det är verkligen kaos på jobbet. Folk är så sjukt respektlösa att det gör mig förbannad! Idioter!
-Beter ni er så hemma också? Bara slänger kläder hej vilt!? Åh! Hur ska jag stå ut i 3 veckor?

Jag är trött. Sjukt trött. Behöver verkligen få sova ut. Vakna av mig själv utan klocka! Bara få vakna efter 9 liksom.. Går upp 6 varje dag nu och min kropp är VERKLIGEN inte gjord för det. Helt jäkla slut och huvudvärk på det.
Ni som går upp så tidigt frivilligt kan ju inte vara kloka! My god! Hade gjort allt för lite sömn nu..
Så trött och grinig på jobbet är lika med kort stubin. Och då vet man ju vad som händer om man säger så....

Åh snälla snälla mellandagsrea, ta slut!

Kommentarer
Postat av: Nina [vinn en design]

Hej! just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en design gjort av mig, Det enda du behöver göra är att kommentera inlägget. Har en bild på en "påse" där jag gömmer ett smycke, du ska alltså gissa vad för smycke det gömmer sig i påsen, gissar du rätt så vinner du! Vill du inte vara med i tävlingen så kan du alltid gissa ändå! skulle betyda mycket :)



http://earthangel.blogg.se/2011/december/24-december-2011-lucka-24-god-jul.html



ursäkta om du inte gillar såna här kommentarer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0