I'm strong

Jag har haft mycket funderingar och känningar det senaste. Flummar oftast in på det mest ologiska som finns men sån är jag. lever i min rosa lilla bubbla och tror att allt är fin fint och luktar rosor överallt ;) men så är ju tydligen inte fallet har man ju läst. Nåja nu babblar jag ju bara på igen ;)

Men mina tankar snurrar mest runt pga min flytt som ägde rum för ungefär 1 år sen nu. Lite mer men skit samma.
Jag ångrar inte en sekund att jag flyttade hit till Stenungsund om Ni tror det. Jag älskar verkligen min Rasmus och skulle kunna dö för honom. Jag älskar att bo ihop med Honom. Och jag älskar våra vänner här och är glad att jag har dom! Men jag trodde aldrig det skulle bli en sån "glipa" mellan Vbg och mig själv.
Att man aldrig får besök.. Att man bara kan träffas när jag är i Vbg.. Jag vet att det var jag som flyttade så känner inte direkt att jag kan ställa några direkta "krav" heller. Vissa har anledningar och vissa inte. Ibland blir det bara så tomt...

Men nu babblar jag igen ;) nåja. Ska inte tynga er med sånt bjäffs! Bara tråkigt att läsa ;) hehe!

Nä vet ni vad! Idag är det fredag Wiho! Känn på den ni ;)

Kommentarer
Postat av: Patricia

Man får babbla av sig, det är nyttigt o om det är nån som inte orkar läsa så kan dom ju fakttiskt hoppa över några rader, eller läsa var tredje ord, osv.



Jag vet va du menar me att ett litet avstånd kan känns som minst 52 mil. Om än av olika orsaker....



Hoppas din kväll blir mysig.

2011-12-02 @ 18:07:00 //
Postat av: Sandra Dee

Vet du hur dåligt samvete jag får? :( Men du vet att jag älskar dig <3

2011-12-03 @ 02:43:14 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0