Julpanik?

Åh så typiskt. Jag har hamnat i en svacka igen där jag inte bloggar. Glömmer änna bort det :/ kanske beror på att jag har fullt upp i mitt riktiga liv ;)
Men ska försöka så gott jag kan!

Hur panikar ni er inför julhandeln egentligen? Jag har nästan inte köpt några klappar alls medans min sambo har köpt klart ALLA sina :O hur gick det där till undrar ju jag då?
Faan ! Lucia nästa vecka och då är det bara 11 dagar kvar till jul! Hej panik! Hur ska jag finna tiden OCH plånboken att köpa alla klappar innan jul? Får en lön till innan jul dock men jobbar ju ALLA dagar innan jul då.. Ska jag springa på luncherna då eller?? Hmm ja då hinner man ju säkert mycket :/

Hmm jaja det löser sig nog förhoppningsvis.. Det brukar det ju göra.
Nu ska jag oroa mig inför nått annat istället - JULBAK ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0