Krans!

Åh älsk hade ju även fixat hem en dörrkrans i förrgår!
Jag som tjatat som en tok! Jag tycker att man ska ha en fin krans på dörren när det är jul. Det hör liksom till! Men han har vart tveksam eftersom man då måste slå en spik i dörren.. Inte så poppis kanske. Så jag fick bli nere och leva med tanken på en dörr utan julkrans i jul... MEN så satt den ju där när jag kom hem i måndags. Den satt där och välkomnade mig så fint så :) älskar den! Och självklart så är det nog finaste Nina som har gjort den också skulle jag kunna tro! Hon som gör alla våra blommor i stort sett ;) hon är grymt duktigt måste jag säga!
Men åter till kransen! Så fin så fin och han hade hängt upp den helt själv. Jag hade slutat tjata om en dörrkrans och helt plötsligt så hänger den där!! Kärlek!

Julen är här

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0