Storm va det här!

Blåst var det här! Jösses!
Blåser det hos er också?

Dåligt väder men jag är glad ändå! :) hur kan det komma sig? JO förstår ni! Jag fick ju en utav dom bästa julklapparna av min älskade fästman! Han hade köpt mig en ny jacka. Och inte vilken jacka som helst ska ni veta! Utan en Pelle P! Jag är lycklig! Har prövat den några gånger och bara älskade den! Och nu är den min!!! <3
Det kan blåsa och storma hur mycket det vill och jag känner inte ett skit!
Bea älskar seglarjackor.nu -oh yes!-

Jag har kommit underfund med det faktum att bor man i en kuststad som jag gör så måste man äga minst 1 riktig seglarjacka (vindtät jacka). För på sommaren behövs den när vi är ute med båten och på höst/vinter när det blåser storm som det oftast gör längs med kustremsan!

Det enda som stör i blåsten nu är att håret blir förstört Men det går ju inte göra så mycket åt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0