4 Ever

God Morgon goingar!
Hoppas ni har sovit gott. Jag är iaf på väg till jobbet nu. Slås med alla nötter på E6 på väg till Gbg.. inte roligt på morgonen när man är trött och "nyvaken".. Mitt morgonhumör är inte det bästa om man säger så.. Jag äger vänsterfilen och folk ligger ivägen.. Morr...
Hoppas bara på att det finns några lediga parkeringsplatser till mig sen när jag kommer fram annars blir jag arg..

Jobbar hel dag idag med så det lär bli en lång dag för mig. Men den går säkert snabbt. Brukar göra det på mitt underbara jobb :) Tur att man alltid blir på bättre humör när man kommer dit iaf -puh- ;)

Jaja ska sluta pladdra nu. Ha en bra dag gött fölk!

Dagens Låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0