B.B


Följer ni Big Brother?
Jag har iaf sett det från start och tycker faktiskt att det är rätt så dåligt (?) Speciellt om man jämför med gamla säsonger.. Men jag kommer nog att följa det slaviskt ändå, det känner jag på mig. Konstigt sånt där.. Varför tvingar man sig själv att kolla på skitprogram i hopp om att det KAN bli bra haha! Jaja.. What to do liksom..
Har du någon/några favorit/irritationsobjekt i årets Big Brother?
Jag har iaf hittat ett antal hatobjekt..! Det gjorde jag redan i söndags när dom skulle gå in i huset.. usch isch Usch! Vilka jävla nötter. Jag hade verkligen slått nån i ren frustration haha! störd jag vet men sån är jag ibland ;) Nä då, men det är väl så här redaktionen/kanal11 vill att folk ska reagera. Dom tar ju verkligen med vilka puckon som helst för att det ska bli "bra" tv.. Hoppas HAN åker ut iaf. Hatar han även fast jag inte känner han. Bara sättet han är på irriterar mig som f*n. Åh pucko! *andas.....* och sen den där såkallade sexbomben? haha! okej, vad hände? i mina ögon ser hon mest bara skabbig ut (?) men men.. Hon är iaf årets BB-sexbomb...
Nä dags att lämna BB-huset för idag och återvända till nötterna imorgon kl 22 igen :)

Usch vad jag är trött nu.. Ögonen går verkligen i kors känns det som. Har varit en lång och rätt så jobbig dag så är faktiskt glad att den äntligen är slut. Nu ska jag stupa i säng och kommer somna med en gång! Det känner jag på mig om jag inte somnar på vägen till sängen rättare sagt...

God Natt på er goingar ♥

Kommentarer
Postat av: Patrica

Jojo så klart man tycker att det är idioter o mindre tokar

tro om man tyckte att förra årens var sega i början oxå?



nog kommer man vara slav så är det ..... blir sängen här med. hmm nu är mitt namn borta IGEN,... måst ha en himla fult namn :-(



skriver dit det igen ...

2011-02-23 @ 23:14:16 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0