Fullt Upp!

Det blev inte så mycket bloggande igår märkte jag men jag var knappt hemma. Hade o göra hela långa dagen igår :) Jag och älsklingen började med att åka till Uddevalla / Torp för att köpa vårat nya vardagsrumsgolv. Så nu ligger det hemma hos svärföräldrarna och väntar på att få flytta in i huset ;) Sen blev det en snabb sväng in på Dressmann på torp för att säga hej och tjata lite. Och hann även med en lite fika innan det var dags för oss att börja rulla mot std igen.

Väl hemma mötte vi upp Christian & Virre. Blev lite smörgåstårta och sen åkte vi till Ikea. Och som vanligt så kommer man ju ALDRIG därifrån utan nått.. Så vi kom hem med en ny hylla.. Hahah! Men virre o christian kom hem med nya sängar dom haha! Härlig shopping det ;)

Hem fort och byta om sen raka vägen till garaget där vi spenderade resterande tid av dagen. Blev mycket slipande och spaklande för oss båda, men fint blir det :)
Ska bli kul o se hur den ser ut sen när den kommer hem ifrån lack ! Kommer uppskatta det mycket mer nu när jag själv vet hur mycket jobb det ligger bakom..HAHA!
 
Älsklingens nya front lååååångt innan allt spaklande o slipande o spaklande o slipande o ja, innan den tog riktig form helt enkelt ;)

Kommentarer
Postat av: Tomjennifer

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-07-20 @ 09:45:32 // URL: http://tomjennifer.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0