Fy faan säger jag bara.. Är riktigt dålig ...

img_1504 (MMS)

Fy faan säger jag bara.. Är riktigt dålig :( och nu är jag på väg till jobbet. Hur ska detta gå...? :( aja jag får kämpa mig igenom helgen och några dagar nästa vecka sen har jag hela nästa helg att kurera mig på. Men det är då baskemig inte roligt att jobba på ett service inriktat arbete när man är så här sjuk. Känner mig inte alls speciellt service minded idag och Inte heller så värst peppad på att vara trevlig heller. Men har inte råd att vara hemma så då får man ta fram det lilla teatermonstret inom mig och spela sig igenom 6 1/2 timme idag och resten av helgen..... Suck. Låt mig bli frisk NU tack! Hosta, slemma, frysa, svettas, ont i kroppen.. Låter inget trevligt i mina öron iaf.... Suuuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0