Karma

Hmm hör överallt att halva Stenungsund typ är utan ström i sina hem.. Eller inte halva kanske men iaf väldigt många.. Vi har klarat oss än så länge iaf.. Hoppas inte den försvinner. Usch.. Känner mig helt maktlös utan ström. Skrämande egentligen. Kan man vara elektronik-beroende? Isåfall så är jag det! Men men what to do..

Lovade ju er bilder på mina tatueringar som blev gjorda i måndags och självklart ska ni få se dom. Det var inget stort utan bara något litet fast med stor betydelse.

M:et står för min älskade mor. Alltså för Mickaela.


Och Karma för den otroliga livsynen det innebär.
Jag tror stenhårt på Karma och lever därför mitt liv efter det.


Nu ska jag fortsätta gotta mig i soffan framför top model :)

Kommentarer
Postat av: Maja

Det var fint av dig att göra så för din mamma :)

2011-02-04 @ 10:41:52 // URL: http://soyloca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0