Lidande

Faan! Har haft så mycket att göra nu i dagarna med möten och jobb och hem så det inte har funnits så mycket tid över. Och då blir självklart bloggen lidandes. :( usch. Måste försöka bättra mig säger jag hela tiden men hur mycket jag än vill så kan jag inte gör dygnet längre. Ibland önskar man att det var mer än 24 timmar.. Men imorgon är jag ledig så då lovar jag att jag ska catcha upp lite som en liten kompensation ;) okej? Sen ska vi värdera lägenheten imorgon också + visning så idag och imorgon blir det städning från topp till tå :D Men idag är det bara jobb som gäller. Jobb jobb jobb är så jäkla pepp på att jobba nu :):):)
Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Tydligen handlar det inte alls om att må bra. Utan om att må sämst. Tror det handlar om "se-på-mig"-syndromet!

2011-02-03 @ 11:13:35 // URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0