Planering!

Sådär ja. Då har jag vart ute på lite jakt efter ännu mer tapeter. Jag blir galen på det här med tapeter snart kan jag ju säga... Gaah! Varför kan det inte bara finnas en vanlig enkel jävla tapet som passar perfekt utan att kosta runt en miljon..För det är vad dom gör.. Alla rullar, och då menar jag ALLA rullar som vi fastnar för, tycker är snygga, passar perfekt osv kostar 800:- och uppåt PER RULLE!! Vem faan ger det per rulle när man ska ha typ 10 rullar till ett rum. Sjukt jävla galet. Aldrig i livet!

Men nu har jag iaf lånat hem lite böcker så ska sätta mig och bläddra igenom dom och se om vi hittar något vi gillar som kan passa till våran fondtapet som vi däremot la runt 800 per rulle på ;) Men DET är det värt för den är grymme snygg. hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0