ROCKSTAR

Dagens Låt


Vilken underbar tisdag det är. Don´t you think! Sitter och sippar lite på mitt kaffe och ska strax hoppa in i en dusch och göra mig iordning. För lite senare idag får jag nämligen FINbesök :) Jajjemensan. Det stämmer! Min fin fina Sandra Dee kommer hit och hälsar på :) Det känns skönt att iaf EN utav mina vänner kan tänka sig att komma HIT för att träffa mig.. och att inte jag ska behöva åka upp varje gång man ska träffas.. men men..vad ska man göra. Tråkigt bara att det skulle behöva bli så.
 Det är tur att jag har min Sandra iaf. I vått och torrt. Fast så har det väl alltid varit mellan oss :) Lööv ! Äkta vänskap det där!
Black & White

Men kanske dags börja sätta lite fart här då så jag inte sitter i morgonrocken sen när hon ramlar in haha! har ju visserligen hänt förr så skulle nog inte vara något nytt ;) Men ändå kan vara skönt att bli klar också så kanske jag hinner röja lite innan vi ska ut i det friska vädret.. brr..!

Hoppas ni får en bra dag!


ps. nu är det bara 20 dagar kvar tills vi får nycklarna till huset :D så GLAD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0