S & M

O-M-G I LOVE IT

Rihannas senast släppta video som blev för het för youtube så dom satte åldersgräns på den (?) ! Har älskat låten sen hon släppt skivan LOUD men nu älskar jag den ännu mer hahah! Vilken jävla video alltså! Klockren!

Ska snart få lite besök här hemma trots att jag är sjuker :( mindre skoj, hade helst av allt bara velat ligga nerbäddad hela dagen men icke sa nicke.. Får väl kurera mig någon annan gång i livet. Dom ska nämligen komma och värdera lägenheten ! :) Tar nog inte så yberlång tid heller så jag tror jag överlever faktiskt ;)

SEN ska jag slänga upp lite kort på tatueringarna. Men så länge får ni hålla till godo med Rihannas video :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0