Sleeping Beauty


jösses vad det märks på mina besökare när jag bloggar mycket och inte... En rätt stor skillnad ;) Så kanske ska fortsätta uppdatera flera gånger om dagen igen. Det ger en liksom som en liten kick till att faktiskt skriva mer när besökarna trillar in :) so keep on comin´   ;)
Fast hoho - det är väl inte så konstigt egentligen.. haha! Roligare att skriva för någon än ingen alls..
well well nog om det. Ni läsare är så välkomna så!

Har sovit alldeles för länge idag *skäms* Men det var välbehövligt. Känner att jag börjar bli friskare så hoppas jag är 100% snart så man kan bli normal igen!
Men jag ska allt försöka kravla mig upp ur sängen nu och börja göra mig iordning lite för sen ska jag iväg och kolla på färger :) Ta färgprover och kolla in olika tapeter, golv osv osv :) Allt inför den stora flytten!
Åh vad jag längtar, ni anar inte!! Jag längtar mer än någon annan.. för det är jag som bor i lådor just nu.. Tänk att få ha RIKTIGA garderober att ha kläderna i och inte sånna där jävla lådor från ikea... ååh himmelriket..! Jag drömmer om garderober nu kan jag säga..

Meeeeeeeeeeeen nu ska jag inte fastna här lik förbannat. Vi får höras sen så får vi se om vi hittade några färgprover eller inte ;)

Ha det bäst så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0