Slut

Då vart det slut för idag.. och jag börjar få ruskigt ont i halsen igen :S vill inte! Nu är det dags för mig att åka hem till den goa soffa.. Gotta ner sig framför en film kanske... mmm inte helt omöjligt ;)
Blev lite lätt förföljd utav en fyllegubbe vid bussen också. Usch! Trodde jag skulle blinav med han när min buss kom så jag gick på med raska steg och vem tror ni inte följer efter?!? JO fyllegubben.. Faan att man inte ska kunna vara trevlig mot folk utan att dom ska tro att man vill bli deras bästa vän.... ÅH! Som tur var så åkte han bara me till Nils Ericson Terminalen och där hoppade han av.. Pustade ut lite lätt. Sånt är faan obehagligt.. Men men! < br /> Hoppas ni haft en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0