The List

hihi nej då Virre, ingen fara på taket. Jag har inte blivit biten ;)


Pratade precis med min gumma och bestämde lite inför morgondagen. Känner att jag typ kommer att få gå upp klockan ASTIDIGT PÅ MIN LEDIGA DAG för att jag ska hinna med allt jag tänkt. Inte lätt o vara en busy woman i dagens samhälle ;) hehe!

Så jag sitter här och gör en liten packinglista *vuxenpoäng* på vad jag ska ha med mig imorgon! Lite knepigt kanske att jag egentligen måste ha en lista med tanke på att jag bara ska vara borta i två nätter haha! MEN jag är tjej och behöver ha med mig överdrivet mycket saker - så det så! Minst 5 olika ombyten av kläder.. Jag har lite svårt att bestämma mig , Okej! smink o andra prylar, dator, laddare , skor, ja ni hör ju själva .. behöver ha med mig en resväska typ. Så Sandra! Var beredd på att bli bombarderad imorgon ;) hihi!

Nu ska jag göra klart min lilla lista och sen krypa till kojs med älsklingen!
natti natt - hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0