Vad tusan är detta?! Snöö jag vet. Men fy....

img_4666 (MMS)

Vad tusan är detta?! Snöö jag vet. Men fy. Jag vill inte ha mer nog och jag är nog inte ensam skulle jag tro. Men på ett sätt så är det ju inte så konstigt att det kommer snö med tanke på att det faktiskt fortfarande bara är februari..alltså vinter! Våren kommer ju inte förän i mars-april nångång... ( i Sveriges fall - maj !!! Skit) men jag tycker kanske att vädret kan sluta luras så förbannat hela tiden isf och bara ha vinter när det ska var vinter osv.. Lurar oss att det kanske ska bli vår och så POFF snööö! Ööö okej?? Äh! Skit ner dig vinter, jag vill ha VÅR :) nu ska vi se om tåghelvetet kommer nångång också.... Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0