Wanted..

Hittade så mycket saker (kläder) som jag vill ha förut idag när jag och älsklingen var nere på torget och kikade lite. Byxor, tröjor, linnen, mer byxor, kavaj, skor... ja listan kan nog göras lång men det jag fastna mest för var faktiskt lite kläder inne på Gina Tricot.. Ett par byxor, en tröja och ett linne. Så får väl se om jag kan köpa hem det någon gång.. Nu har jag ju ändå fått sålt massa saker idag så pengarna kommer ju in.. Blir ju ungefär bara som att man byter kläder. Smart va :)

Var riktigt mysigt när vi var ute. Kikade runt, tog en fika och pratade massa strunt. Plus att vi började planera en massa om en viss sak som kommer att hända inom kort ;) Vad det är kan jag inte avslöja här, inte än iaf. hihi *busigt*

Har sån tur att jag har en sån underbar pojkvän som jag har :) han är bäst helt enkelt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0