Winter Spring


(ansiktet ville inte vara med idag)

Slängde på mig en rätt vårig dagens outfit idag. Kände att jag behövde piggas upp och få lite vårkänslor eftersom det är så grått och trist utanför fönstret + att det började snöa lite IGEN.. suck.. Inte så att jag blir förvånad längre men är bara så jävla less på detta nu.
Jag vill ha värme, SOL, vår, sommar, bara ben! Kan inte tiden bara gå lite snabbare. Det är alltid så orättvist.. Sommaren susar alltid förbi som i ett swooosh.. En timme och sommaren är över typ.. medans vintern är riktigt seg och känns mer som en evighet i helvetet.. Varför är det alltid så? Som sagt.. ORÄTTVIST !!

Nä nu ska jag ta mig nått tuggbart och sen bläddra lite i dom nya katalogerna med tapeter som vi tog hem idag.. Jag blir alldeles snurrig! Vardagsrummet var inte så mycket lättare att få ihop som jag hade hoppats på... aj aj..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjosan hoppsan, hoppas inte du gick ut i den härliga klädslen för då lär du vara en isbit nu :-(



Behöver lite sol o ok -2 o vindstilla, solen o vindstilla ska jag kräva!



Säg ett nummer, bläddra i den högra katalogen till mitten DEN blir det hihi

2011-02-16 @ 17:37:07 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0