3 till på G

Nu har jag suttit och funderat bra länge och verkligen bestämt mig. Har tänkt på dessa länge nu men vart lite osäker på vart jag ska sätta dom osv..  Men nu så! Nu har jag verkligen bestämt mig för vart mina nästa 3 tatueringar kommer att fästa sig på min kropp! Kommer bli döläckert ;)
Nu längtar jag nästan sådär jobbigt mycket.. hmm attans! haha! Man ska aldrig komma på VAD och VART man ska tatuera förän man har en tid egentligen.. jobbigt med väntan ;) skämt o sido.. Det här med att välja en tatuering i sista sekunden eller för att det är "fräckt" är verkligen inget jag rekommenderar...  För det dom flesta "impuls-gaddarna" inte verkar förstå är att en tatuering sitter LIVET UT! inte bara just nu.. utan tills du dör eller skalar av dig huden.. Att köra laser på en tatuering för att få bort den är nästan ännu mer smärtsamt än att sätta dit den.. Så snälla, tänk efter en, två gärna tre gånger innan ni sätter er under nålen.. Det har jag gjort. är du osäker...testa med henna först! :) Bara ett litet tips ;) 


Sen har jag även fått in lite önskemål om olika bra tatuera så självklart ska jag fixa det :D
kommer i nästa inlägg så håll utkik!

Nu ska jag där emot göra mig iordning inför natten och kryoa ner under täcket. En dag med jobb imorgon också!
Sov så gott underbara människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0