Breakfast

Faan att jag missade min auktion på Tradera igår... Riktigt jäkla irriterande. Satt ändå och hade koll på auktionen men missade att lägga mitt bud på några sekunder... HUR irriterande är inte det då....?




Men till en annan sak. Har ju varit hemma hos min mor i natt. Så har precis ätit en god frukost så nu är jag redo för dagens alla äventyr. Gott att få bli lite bortskämd när man kommer hem till sin mammi

Igår hade jag en mysig kväll hemma hos Anja med god mat och massa tjejsnack ;) Vi kan vi. Riktigt mysigt och har verkligen saknat dessa sena kvällar med kaffe, mys, film och snack.. Inget som händer alltför ofta i std.. Kanske borde införa det där med ? hehe! Tjejer?
Idag blir det iaf lite mer vbg-dejter innan jag ska börja rulla hemåt igen. Ska göra mig iordning nu sen åka bort till Anja på en förmiddags kaffi, sen in till Petra för lite mer kaffi. ;) Får se om det blir hemma hos henne eller inne i stan. Sen får jag se om jag hinner med någon mer. Vill gärna hinna hem innan det blir alltför mörkt på vägarna..

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0