Då var det helg igen och det kanske märks ...

img_0736 (MMS)

Då var det helg igen och det kanske märks att jag jobbar för fullt igen, märks på mitt bloggande om inte annat. Men nu är det iaf lördag. Även om man jobbar helg så känns det ändå extra gott när den är här :) men dagen började väl lite sådär halvsnopet.. Jag skulle ta tåget till jobbet och åkte som jag brukade ship o hej. Men väl framme vid tågstationen så ser jag tåget. Redan? Tänker jag.. Och så åker det... Åker ifrån mig! Flera minuter för tidigt! Tror ni jag tappa hakan eller? För första gången i SJs miserabla liv så kom dom för TIDIGT!! Jag kan inte fatta att det ska vara så svårt att hålla angivna tider - åt båda hållen!! Men men. Inte mycket att göra åt, fick vänta i en kvart och ta bussen istället.. Men nu kommer jag väl komma lite sent för det -suck- kan inte nån snälla ge mig ett jobb i Stenungsunds regionen så jag slipper pendla... Det står högst upp på min önskelista just nu :( men nu är det lördag. Får tänka positivt bara för det :) lördag lördag lördag hoppas ni får en bra lördag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0