dåligt samvete

Ja min pojkvän, han kan det här med att ge mig dåligt samvete. Skulle nästan kunna säga att han är lite av en expert.. ;) Haha!
Vi skildes nyss åt och jag åkte hem medans han skulle ta och fixa en sista grej. Så ringer han en stund efter att jag precis kommit innanför dörren, tagit av mig alla ytterkläder och satt mig i soffan med min morgonrock.. DÅ ringer han och frågar om jag inte ska komma och göra han sällskap så han kan pussa på mig lite så han slipper vara ensam..........
HAha jag får dåligt samvete! Funderar på att åka ner och hålla han sällskap iaf.. Han är ju ändå helt ensam där nere...hmm what to do?! Ska jag orka klä på mig alla kläder igen och halka ner dit eller sitta kvar i soffan och mysa tills han kommer hem.. bra fråga!? BLIR GALEN - dumma karl som gör så mot mig ;)
Men älskar han ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0