Förlåt!

Nu har jag varit sådär dålig på att uppdatera igen..
men jag har verkligen inte haft tid.. Inte ens någon tid över alls... Jag har bara jobbat o jobbat, haft vänner över på lite middag, grejat här hemma osv osv.. Och när jag kommer hem ifrån jobbet är jag så trött så det enda jag vill oftast, är bara att slänga mig i antingen soffan eller sängen och spendera den dyrbara tiden som är kvar på dygnet med min andra hälft..
Som idag kom jag hem kl.22 ifrån jobbet.. Så nu är jag ruggigt trött... Har precis tagit mig en dusch och ska blåsa håret sen krypa ner under täcket. För idag kommer jag att slockna fort! Känner redan nu att det är svårt att hålla ögonen öppna.. Men jag MÅSTE verkligen blåsa håret innan jag sover... Hatar att somna med blött hår.. Då ser man ju ut som en risbuske i huvudet på morgonen.. :S NO THANX!

SÅ ja.. Dags att fixa det sen sova.. Får höras mer imorgon igen..
Natti gott där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0