Helg

Ja vilken bra start på min helg det har varit! Gjorde sista dagen på jobbet igår inför min långhelg. Nu är jag ledig i hela fem dagar och mycket ska hinnas med sa ni veta :D

Igår började vi såklart med fredagsmys så vi satt ett gäng hemma hos Patricia. Räkor stod på menyn. Mycket gott och en mycket trevlig kväll. Mätta och trötta åkte vi hem och gosade ner oss i sängen och jag tror att jag somnade rätt fort.. har inte så mycket minne av att jag la mig ens hha så måste vart rejält trött..

Idag är det lördag och jag ska ta och kicka igång den nu. Fått i mig gröt till frukost så nu ska jag hoppa in i en duscha, göra mig iordning och sen möta upp min svägerska för en liten förmiddags dejt :)
Sen blir det raka vägen hem för mig och packa, om jag inte hinner det nu kanske.. hmm får se. så mycket saker ska jag ju inte ha med mig men ändå ;P
För idag är det nämligen dags för mig att spendera en natt i vänersborg :) Åker dit lite snabbt för att träffa mina underbara vänner och självklart min underbara mamma! Har saknat dom alla väldigt mycket det senaste så orkar inte ens vänta tills nästa vecka utan vill åka nu nu nu! (och det är möjligt tack vare min underbara pojkvän)Så efter älsklingen slutat tar vi sällskap till torp/uddevalla och sedan fortsätter jag min resa mot vbg därifrån  :) wiho!

Men nu är det verkligen dags för mig att sätta fart så Patricia inte behöver vänta allt för länge på mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0