It´s a new day


~dags att börja plocka fram kameran lite oftare igen kanske~

God Morgon gott folk!
Jag är fortfarande ledig och gottar mig rejält. Kommer vara ledig tisdag och onsdag också. Så gott att få vila upp sig och verkligen få en chans att ladda om sina batterier inför nya bravader! Gott att bara koppla bort allt, koppla bort göteborg och telefonen. *njuter* Men det är väl det man ska göra av sin ledighet. Njuta :)

Trodde dock det skulle vara lite bättre väder idag men icke.. Riktigt grått och trist så jag stannar nog inne idag ändå. Känner inte för att gå ut och frysa direkt.. Hade det vart sol så.. ja Då hade det vart en annan femma..

Men nu ska jag ta mig en sen och låååång frukost och verkligen njuta av varenda tugga :)

Kommentarer
Postat av: angie

fin blogg

2011-01-24 @ 13:47:41 // URL: http://rockinjelica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0