✫New Years Eve ✫

Efter bara några dagar efter nyår så slänger jag upp mina kort ! Måste vara nytt rekord ;) hehe
Skämt o sido. Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera. Men jag uppdaterar alltid mer när jag är ledig och det är väl iofs inte sådär jätte konstigt tycker jag :) men men jag ska bli bättre *slår mig själv på fingrarna*

Här kommer iaf några kort ifrån Nyår som jag firade med några utav dom allra bästa! Blev riktigt lyckat och kunde inte firat in det nya året på ett bättre sätt

Vi tjejer möttes upp hemma hos mig först för att göra oss iordning, dricka lite och tjata tjejprat ;) medans killarna var iväg och bastade!
 
Blev Så Hemskt nöjd med håret den dagen! långt, lockigt och underbart. TACK NINA!! :D

Snyggingarna!

Sen sprang klockan iväg och det var dags för oss att börja rulla bort till Johan där alla redan var och väntade ;)

Pojkarna var så stiliga så, allihopa. Med kostym, skjorta o slips o allt :) min plutt han hade fluga han. Snygging ;)

haha nu var vi igång! Strike a pose eller vad säger du?
Hehe jag fick stå på tå för att komma i samma längd som skönheten själv.
 

Både bordsdukningen och jag själv var riktigt fina! ;)

Glad var man ju tydligen också haha!

Välkomstbålen var god och tog slut fort ;)

(fotograf jonas)
Bål, chips, Salta pinnar, över 3kg godis m.m....haha! galet med ätbara saker

(fotograf Simon)
Fick ju ta hand om min andra hälft så hans kläder satt ordentligt ;)

Förberedelser inför middagen! (som för övrigt var sjukt god!)



 


Efter förrätt och huvudrätt var det dags för en paus ifrån allt ätande så vi passade på att spela lite sällskapsspel. "Med Vilda Gester" rättare sagt. Så jävla roligt var det! Måste göras om haha! Så många glada miner och så många skratt. Underbart!

Sen började dansandet haha! klockan började närma sig tolvslaget och alla var supertaggade

Haha min älskling det haha ♥

klockan närmade sig 00.00 så vi begav oss ut mot fotbollsplanen med allt folk och alla fyrverkerier och ALLA champagneflaskor haha Galet! Och konstigt nog så fick vi inte ett enda kort på fyrverkerierna värda närmare 10.000SEK haha! DET är lite halvklantigt med det VAR riktigt vackert. Och jag ser gärna om det igen nästa nyår ;)

(fotograf Jonas) GOTT NYTT ÅR ÄLSKLING! 2011 kommer att bli fantastiskt!

Väl inne i värmen igen så blev det efterrätt och johan höll ett tal.

Sen försvann vi in i dimman och kameran fick inte följa med :)
Hoppas ni hade ett minst lika bra nyårsfirande som jag hade! Helt underbart!
TACK till alla som var med - ni vet vilka ni är !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0