Nu börjar dagen lida mot sitt slut. Dags a...

img_2069 (MMS)

Nu börjar dagen lida mot sitt slut. Dags att hoppa i säng och släcka lampan för imorgon är det dags för jobb igen.. Back to reality efter 3 dagars ledighet. Men har fått gjort bra mycket idag ändå tycker jag. Jag och älsklingen åkte ju iväg i förmiddags för lite shopping inne i stan. Och där fick vi äntligen vårt efterlängtade köksbord. Ett sånt på bilden. I Ek med 6 skinn stolar + överdrag ifall vi vill ha tyg någon dag ;) kan ju vara skönt på sommaren om inte annat. Hehe. Sen åkte vi vidare till Ikea där vi fick med oss en spegel till den kommande hallen iaf. Det var ju alltid något  ;) sen har vi nu suttit och planerat hur mycket som helst och bestämt lite mer detaljer. Och det kommer verkligen att bli såå fint :) längtar som en tok just nu kan jag ju erkänna. Vill flytta nu och börja greja. Men nu får jag ta och drömma om det istället för NU är det verkligen dags att nana :) så sov så gott där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0