Ny friss?

jag får paniiiiik på mitt hår! På riktigt. Jag vill göra något. Jag vill ändra mig om så bara liiite lite, Jag vill ha en ny frisyr (men vågar inte klippa mig för kort :S) jag vill färga håret, jag vill så mycket märker jag haha!
MEN
What to do... what to do.....?

Det står helt still i hjärnkontoret nu kan jag säga. Jag som aldrig brukar ha problem så sätt när jag ska till frissan, då vet jag oftast vad jag vill ha men nu.. NADA! Hjälp?
Är lite halvsugen på mitt röda igen..

Men det värsta med rött är att det fort blir så dassigt och utväxten efter rödfärgat hår är INTE snyggt.. inte enligt mig iaf.. Så jag är lite kluven, sen kommer bla min mamma döda mig om jag skulle färga det rött igen haha!
Som jag klagade o slet för att få bort det i somras så förstår jag ju lite varför också.. men ändå.. Det var snyggt, när det var fräscht :)

Sen vill jag ändå ha kvar mitt mörka. Kommer INTE bli ljus/-are igen. Det har slitit sönder mitt hår såpass mycket redan så nu får det vara nog.. Så antingen rött eller mörkt.. är ju mörk nu så då blir det ju iofs inte så mycket förändring men man kan ju slänga i lite slingor så blir det ju genast lite roligare.. hmm Tål att tänkas på..
Men då skan man hitta en bra frisör som KAN det också utan att förstöra eller slita för mycket på håret.. Och det är inte det lättaste kan jag ju säga..
Åh vilka problem..
MARIA KOM TILLBAKA NU!
Min frisör som jag brukar ha och har haft i flera år är mamma ledig i säkert ett halvår till.. Med henne hade jag aldrig några problem. Hon gjorde mitt hår perfekt och det är svårt att fylla ut hennes plats ska ni veta.. Jag är kräsen när det kommer till frisörer... suck...

Kommentarer
Postat av: Sara

Rött är snyggt men det tyckte jag var snyggare när få människor hade det. nu tycker jag var och varannan tjej har det. Jag tycker du ska göra något vågat. Själv klippte jag av mig 3-4 dm för några veckor sen. Har inte ångrat mig en sekund :)

2011-01-04 @ 14:05:21 // URL: http://saramn.com
Postat av: Veronika

Alla säger att deras frisör är bäst men MIN frisör ÄR BÄST!

Är alltid superdupernöjd när jag kommer därifrån och ända tills nästa gång jag går dit =)



Visst du kanske inte tror mig nu när jag e så dassig i mitt hår, men det e ju bara för att jag ska spara till långt (by the way dummaste idén) och han typ inte kan göra så mycket åt det.... Puss

2011-01-09 @ 21:34:54 //

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0