Paket

Det är som julafton på nytt! Igår hämtade jag ju ut ett paket som jag hade fått. -wiho- Älskar att få paket! Det var lite nya plagg som jag hade klickat hem. Hälften kom nu så kommer hälften i februari.. Lite halvsurt men den som väntar på något gott sägs det väl.. ? Fast måste ändå byta storlek på två av plaggen.. ska se om jag kan fixa det imorgon när jag är i stan :)


Jag är iaf glad över det lilla jag fick nu. Känner mig vårig igen! Åh så glad! Älskar när vårkänslorna börjar krypa fram i kroppen. Allt blir ljusare och man har den där speciella känslan i kroppen hela tiden. Lite pirrigt sådär.. Låter nästan som att jag är kär, kär i våren. Men det är nog lite så. Jag älskar när man kan slänga på sig vårjackan, börja använda sina solglasögon, känna solen värma på uteserveringarna samtidigt som man kanske fortfarande måste ha en filt över benen, se alla blommor och träd börja få liv på nytt, känna att sommaren och alla dess äventyr är runt knuten.... Åh vad jag älskar våren!

Våren 2010 var jag rödhårig och var i Lidköping och fotade nakenkort ;P

Kommentarer
Postat av: Emma

Jättefin bild!

2011-01-18 @ 14:49:53 // URL: http://www.missrockangel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0