Resident Evil: Afterlife


Kollade precis klart på denna film. Resident Evil: Afterlife är väl nummer 107 i följd av alla R:E-filmer... Nä men det är nummer 4 i följd iaf...

Vet inte vad jag ska tycka riktigt. Den var ju inte super bra men inte heller super dålig. Den började bra och halvvägs in i filmen men sen blev det bara för mycket. MEN jag satt ju fast i hela filmen från början till slut, trots att det spårade ur lite då och då! Men det är väl så med just uppföljare.. Dom blir bara sämre och sämre ju fler dom blir. Hade jag fått min önskan igenom så hade dom slutat nu.. Helst för 2 filmer sen. Men det kommer inte att hända. Denna filmen var som gjord för ytterligare en Resident Evil film. Så håller ni alla R.E-fans utkik på den stora film himmeln så lär ni nog snart få se Milla Jovovich bekämpa zombies i ytterligare en Resident Evil film.. och då förhoppningsvis den sista...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0